Herkesin okuması lazim bu kitabı.
Sadece erkeklerin okuması gereken bir kitap olarak anlatılmaması lazım.Nitekim
kitapta kadının ve erkeğin bütün acı yönlerini veriyor.Farkındalık lazım evet ama bu cinsiyet üzerinden yapilmaması gerek diye düşünüyorüm.