İstanbul'da yaşayan biri olarak çok özendim. Sürekli kendi kendime keşke o zamanlar da dünyaya gelseydim diye sayıkladığım bir kitap oldu. Değişen her şeyi, neslin ne kadar çirkin olduğunu yüzüme birçok kez vurdu.
Eskiye gitmek isteyen herkesin, nahif düşüncelerle dolu bu kitabı okuması gerektiğini düşünüyorum. Çok beğendim. Yahya Kemal'den Bugüne İstanbul