·352 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Kasım 2018 21:00 Bana okumayı sevdiren kitap.Evet çoğu kişi Wattpad kitaplarına yoğun bir önyargı ile baksada bence en azından arada güzel Kitaplar çıkabiliyor. Eğer bu önyargı yüzünden karantina’yı okumuyor iseniz lütfen aklınıza 4N1K gelsin o da bir Wattpad kitabı ama çok beğeniliyor. Birde maalesef şu var ki insanlar (18-30 yaş arası) bu kitabı okuduktan sonra çoğunlukla “vıcık vıcık ergenlik akıyor “ yada “gidin klasik okuyun” gibi yorumlar yapıyor .ilk olarak Lütfen insanların zevklerine saygı gösterin ve ikinci olarak karantinanın bana bir klasikten daha çok şey kattığını düşünüyorum. Lütfen artık şu önyargınızı kırınnn!!