📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bence kitap o kadar güzel değildi. Yani kitap 300. Sayfada açıldı . 300. Sayfaya kadar hep aynı şeyler oluyor ve bence bu sıkıcı o yüzden hemen okuyum da bitsin dediğim yerler oldu ve beni reading slumba sokan bir kitap oldu yani 2 haftada sadece 300 sayfa okudum. Aslında yarım bırakacaktım ama sonra vazgeçtim. Asla “çok merak ettim acaba ne olacak demedim” kısacası kitapta heyecan yok. Ama yazın arada okunabilecek bir kitap.
Broke & LightZeynep Sahra · Ren Kitap · 20183,241 okunma
Bana okumayı sevdiren kitap.Evet çoğu kişi Wattpad kitaplarına yoğun bir önyargı ile baksada bence en azından arada güzel Kitaplar çıkabiliyor. Eğer bu önyargı yüzünden karantina’yı okumuyor iseniz lütfen aklınıza 4N1K gelsin o da bir Wattpad kitabı ama çok beğeniliyor. Birde maalesef şu var ki insanlar (18-30 yaş arası) bu kitabı okuduktan sonra çoğunlukla “vıcık vıcık ergenlik akıyor “ yada “gidin klasik okuyun” gibi yorumlar yapıyor .ilk olarak Lütfen insanların zevklerine saygı gösterin ve ikinci olarak karantinanın bana bir klasikten daha çok şey kattığını düşünüyorum. Lütfen artık şu önyargınızı kırınnn!!