Bence kitap o kadar güzel değildi. Yani kitap 300. Sayfada açıldı . 300. Sayfaya kadar hep aynı şeyler oluyor ve bence bu sıkıcı o yüzden hemen okuyum da bitsin dediğim yerler oldu ve beni reading slumba sokan bir kitap oldu yani 2 haftada sadece 300 sayfa okudum. Aslında yarım bırakacaktım ama sonra vazgeçtim. Asla “çok merak ettim acaba ne olacak demedim” kısacası kitapta heyecan yok. Ama yazın arada okunabilecek bir kitap.