kitap güzeldi amma daha çok "katiller çetesi "gibi mafyavari olayları değil ikili arasındaki yoğun tutkuyu ele almış sanki... fazlaca erotizm var kitapta...suc kitabı diye düşünüp alırsanız pişman olabilirsiniz yok hem aşk tutku olsun hemde biraz şiddet olsun diyorsanız alın okuyun. beni tatmin etmedi mesela ben daha çok bir katiller çetesi fani olarak duygusallıktan ziyade başka şeyler bekliyordum