Bitirmek için çok uğraştım ama bana eziyet çektirmekten öteye gitmedi, o yuzden son kısımları atlaya atlaya geçtim çünkü bu kitap yüzünden rs'ye girmek istemiyorum. Aslında iyi bir dark romance olabilirmiş ama kitap boyunca bir avuç ergen toplanıp ergen bir yazarın elinde mafyacılık oynuyor sadece , bunun cefasını okuyarak ben çekiyorum. Sadece kitap bile olsa bunları okumaya daha fazla devam edemem.
Konusu kısaca anlaşmalı evlilik, açıklamada bulabilirsiniz zaten. Baş karakterler Melody ve Liam, hayatımda gördüğüm en itici, en sinir bozucu, en kitabı yırtıp atmama sebep olan karakterler. Melody ye göre dünya bir tek onun etrafında dönüyor, o kadar itici bir karakterdi ki anlamak için okumanız gerekiyor ama asla bu eziyeti kendinize çektirmenizi istemem. Küçük dağları ben yarattım tavırlı, küstah, olgunlaşmamış biri. Yazar bunun üzerinden bir anti-kahraman yaratmaya çalışmış ama o kadar altı boş ki anlatamam. Kitabın adı acımasızlar ve yazar bize bunu kanıtlamak için sürekli Melody'ye masumları öldürtüyor. O kadar acımasız ki hamile kadını karnında bebeğiyle sırf kocasına şantaj yapmak için öldürdü, ama başka bir kadını da sırf dışlanıyor diye kıyamayıp eğiterek sağ kolu yaptı; polis memuru onları tehdit etti diye polis teşkilatını ateşe verdi ve onlarcasını öldürüp bir onlarcasını da yaralı bıraktı, ne kadar acımasız değil mi? Ama aynı zamanda o kadar merhametli ki yaralı polisin baş ucunda bekleyen kızını gördüğünde içi cız etti Melody'mizin. Kitap boyunca en acımasız benim, en çok insan öldüren benim, en duygusuz benim diye diye devam etti TAMAM SENSİN bıktım artık. Ben kötü karakter severim ama iyi yazılmış kötü karakter severim,bu ise yazılmış en kötü karakterizasyona sahip kişi. Ve 24 yaşında:D
Hayır yazarın ergenin teki olduğu da o kadar belli ki. 11