·166 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Şubat 1995 00:00 Sosyal iliskiler dogumla baslayip olumle bitiyor olsa da cogu zaman dogru iletisim kurmayi beceremiyoruz. Hem kendimizi hem de baskalarini tanimada yardimci guzel bir kitap. Genclere sıklıkla oneriyorum.