·416 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Eylül 2015 00:00 İçinde hem sevginin hem de maceranin olduğu güzel bir kitaptı. Özellikle Azra ve Ekin 'in ilişkisi ve kurduğu dialoglar beni çok güldürdü. Ayrıca kitabın farklı ağızlardan anlatılması olayları daha iyi anlamama yardimci oldu. Böyle bir kitap yazdığın için teşekkürler Sena Yavuz. Umarım ileride biz de çaldiklarimizin farkında oluruz.