·408 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Mayıs 2019 16:52 İlk defa bir Tess kitabı okudum, inanılmaz beğendim. O kadar sürükleyici ki elimden bırakmak istemedim. Kurgusu çok güzel, finali çok güzel, karakterler çok iyi oturmuş, mükemmel bir eserdi.
Okurken bazı anları resmen yaşadım; koştum, korktum,üzüldüm ve en çok da şaşırdım. Olaylar birbirine öyle güzel bağlanmış ki, okuduğum birçok polisiye-gerilimde görmediğim bir kurgu ve final vardı.
İyi ki yazarla tanıştım, diğer kitaplarını da muhakkak okuyacağım.
Keyifli okumalar :)