10/10
·408 syf.··
Beğendi
·
2019 16. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 22 Mayıs 2019 16:52
İlk defa bir Tess kitabı okudum, inanılmaz beğendim. O kadar sürükleyici ki elimden bırakmak istemedim. Kurgusu çok güzel, finali çok güzel, karakterler çok iyi oturmuş, mükemmel bir eserdi. Okurken bazı anları resmen yaşadım; koştum, korktum,üzüldüm ve en çok da şaşırdım. Olaylar birbirine öyle güzel bağlanmış ki, okuduğum birçok polisiye-gerilimde görmediğim bir kurgu ve final vardı. İyi ki yazarla tanıştım, diğer kitaplarını da muhakkak okuyacağım. Keyifli okumalar :)
HasatTess Gerritsen · Doğan Kitap · 20143,172 okunma
·
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.