6/10
·160 syf.··
2019 23. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 23 Mayıs 2019 00:33
Kitap, Levent Özdilek'in otobiyografisidir. Kendi ağzından, birebir, sohbet kıvamında geçiyor; yazdıklarını okura sıcak bir anlatımla yansıtıyor; aktarıyor. Adana'ya özlemi, yaşadıkları, geride kalan eski ama eskimeyen günleri yad ediyor. Yılmaz Güney bölümü duygu yüklü. En çok o bölümü beğendim. Fırlama hikâyelerine girmiyorum, alın okuyun.:) Kitabın tek eksiği, cümleler arası duygu geçişlerinin çok hızlı olması. O da Levent abinin samimiyetinden kaynaklanıyor sanırım. Her Adana'lı, her Adana'yı merak eden okumalı. Adana ile ilgili fazla kitap yok bu samimiyette.
İlişkiler
Hayatım Adana BenimLevent Özdilek · İnkılap Kitabevi · 20195 okunma
·
5 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.