Puan vermedi·140 syf.····Okunma: 21 Mayıs 2019 01:26 "Şiir ve hikayelerim arasında, yazmış
olmaktan utanacağım kadar kötüleri olduğunu
biliyorum." önsüzünde acimiliğinden bahsetmiş yazar bu Bir inceliktir, naifliktir..
"Sen hiç sevdin mi adaşım?"
3 bölümden oluşan kitapta ben en çok Değirmen'i sevdim. Diğer hikayeleri kendine çok çekemese de yine de sevdim.