Puan vermedi·140 syf.··
2019 51. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 21 Mayıs 2019 01:26
"Şiir ve hikayelerim arasında, yazmış olmaktan utanacağım kadar kötüleri olduğunu biliyorum." önsüzünde acimiliğinden bahsetmiş yazar bu Bir inceliktir, naifliktir.. "Sen hiç sevdin mi adaşım?" 3 bölümden oluşan kitapta ben en çok Değirmen'i sevdim. Diğer hikayeleri kendine çok çekemese de yine de sevdim.
DeğirmenSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 202555,9bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.