Kötü Çocuk yazarından bir eser... Açık konuşmak gerekirse ortada gelişen pek bir olay yok gibi. Hayattan sıkılan bir kız, sürpriz yumurtadan çıkar gibi beliren bir belalı oğlan... Kurgu biraz güçsüz, ama okumaktan sıkılmayacağınız bir kitap. Bayıldım demeyeceğim, ama kötü de diyemem. Orta şeker bir eser.