Kitap oldukça sürükleyiciydi, okudukça okuyasım geldi. Deniz'in Tuna'ya taktığı lakaplar nedense çok hoşuma gitti. Eğlenceli bir kitaptı. Belli bir konusu yok gibiydi ama gülerek okuduğumu söylememde fayda var. Alın okuyun, Asude'yi sevin. Kalemi güçlü bir yazar olduğu gibi betimlemeleri de gayet güzel. Ancak bazı sahneler vardı ki yüzümü buruşturmadan edemedim. Genel olarak değerlendirecek olursak hoş bir kitaptı, tavsiye ederim.