Bilgenur

Bilgenur
@bilgegibi
Mutlu son diye birşey yoktur, mutluysa zaten sonsuzdur. Pembenin kızı 🦄 Bütün insanları sevebilirdim eğer sevmeye senden başlamasaydım. -Can Yücel-
Seni görmem için yanımda olmana gerek yok. Ben seni gözlerim kapalıyken de görebiliyorum. Zaten ben seni sadece gözlerim kapalıyken görebiliyorum...
Sayfa 299 - İndigo Kitap·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Belki bir gün biz de birer kahraman olabiliriz, değil mi?" Çevrimiçi... Yazıyor... "Birbirimizin ruhlarını kurtarırsak neden olmasın?"
Sayfa 34 - İndigo Kitap·Kitabı okudu
Onun sessizliği, yüz binlerce insanın cümlesinden daha güzeldi.
Sayfa 55 - İndigo Kitap·Kitabı okudu
Yağmur böyle güzel yağar mı bir daha, şimdi çıkıp ıslanmazsak?
Sayfa 395 - İndigo Kitap·Kitabı okudu