7/10
·464 syf.··
2019 9. kitabı
Biliyorsunuz ki bu serinin ikinci kitabı. İlk kitaptaki kadar olmasa da eğlenerek okudum. Olayların tatlıya bağlanması biraz zor olsa da sonunda istediğim gibi oldu. Bazı kısımlar çok sıkıcıydı, ama yine de severek okudum. Sadece kitabın sonu beni tatmin etmedi. Daha güzel bir bitiş olabilirdi. Onun dışında okunası bir kitap.
Gökkuşağı TutulmasıMeryem Nart · Ephesus Yayınları · 2017216 okunma
·
27 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.