9/10
·448 syf.··
2019 5. kitabı
·
28 saatte okudu
·
Okunma: 26 Mayıs 2019 12:05
Muhteşemdi gerçekten.Elimden bırakamadım.Sıradan değildi bir kere.Yazarın akıcı ve hoş anlatımı var.Ben çok beğendim.Alırken ön yargılıydım böyle bir şey beklemiyordum,daha basit ve sıradan bekliyordum ama öyle olmadığını gördüm.Alın ve okuyun yani,değecektir verdiğiniz paraya.İyi okumalar...
Karantina: Mahşerin Dört Atlısının HikayesiBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 201724,1bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.