6/10
·200 syf.··
2019 12. kitabı
Kitapta beğenmediğiniz bir şey olursa bunu dürüstçe belli edin diyordu sanırım. Hemen edeyim. Ortalama bir kitaptı. Üslubu ara sıra aşırı samimi oluyordu. Bu da hoşuma gitmedi. Yılışık insanlardan pek haz etmem. Bizim okulda da var bir tane böyle. Neyse konudan çok çıkmayalım. Kitap diyorduk evet kitaptaki bu üslubu biraz da yazarın blogger olmasına bağlıyorum. O yüzden blog oluyormuş gibi hissettim. Oysa ki ben kitap okuyormuş gibi hissetmeliydim.
Ustalık Gerektiren Kafaya Takmama SanatıMark Manson · Butik Yayınları · 201715,5bin okunma
·
32 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Kardeş bu incelemeler için çok üstün bir çaba harcıyor musun?😂😂
Ali Ç.
Gönderi Sahibi
İncelemelerimi geceden ıslıyorum ben. Bir de noktalama işaretlerini çiğden yapıyorum önceden pişirmiyorum. Böylece hem vitamini ölmüyor hem dejskskskskdjskskd tamam yeter yine saçmalıyorum sana denk geldi afedersin kardeş