Kitapta beğenmediğiniz bir şey olursa bunu dürüstçe belli edin diyordu sanırım. Hemen edeyim. Ortalama bir kitaptı. Üslubu ara sıra aşırı samimi oluyordu. Bu da hoşuma gitmedi. Yılışık insanlardan pek haz etmem. Bizim okulda da var bir tane böyle. Neyse konudan çok çıkmayalım. Kitap diyorduk evet kitaptaki bu üslubu biraz da yazarın blogger olmasına bağlıyorum. O yüzden blog oluyormuş gibi hissettim. Oysa ki ben kitap okuyormuş gibi hissetmeliydim.