·384 syf.····Okunma: 28 Mayıs 2019 07:28 Yazar bu defa diğerlerinde olduğu gibi bir hastalıktan yola çıkmamış. Kızı direkt öldürmüş. Fena feğildi. Türk okurları için yazmış olması beni mutlu etti açıkçası. Ama kesinlikle bir Empati değildi. Ve ben kitabın devamı olacak diye düşünüyorum. Çünkü cadının kalıntılarını gömmesi gerektiği halde yapmadığını ve buna ilerde pişman olacağını söylüyor. Sonunda bir pişmanlığı yoktu. Oz'dan Kansas'a geçiş olur belki.
Dediğim gibi bir Empati olmamış. Empati 3 katına yakın kalınlıkta ama onu daha hızlı okumuştum. Kurgusu ve içerikleri çok yaratıcı. İris'in alaycılığı da hoşuma gitti doğrusu. Ama biraz uzatılmış. Çok büyük beklentilerle başlamıştım oysaki. Biraz sıkıldım bile denebilir. Okursanız da bir şey kaybetmezsiniz tabii.