Puan vermedi·136 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Mayıs 2019 23:04 Toprak Ana Aytmatov'un okuduğum 4.kitabı ve yine bir saheserle karşı karşıyayız. Yazar bu kadar az sayfada o kadar çok şey anlatıyor ki şaşırmamak elde değil.Sovyet cephesinden 2.Dünya Savaşı yıllarını bozkırin ortasından okuyoruz.Savasın tüm acımasızligi ile sıradan halkın yaşamını nasıl allak bullak ettiğini görüyoruz.Ölümü ve gözyaşını görüyoruz.Yok olan hayatlar, en zor zamanlarda bile kötülükten vazgeçmeyen caniler ve sabır timsali kadinlar.Usta edebiyatçı Aytmatov'u okumaya devam.