Ahmet Şerif İZGÖREN’in sohbet havasında samimiyetle yazdığı eserlerinden biri daha.. kitapta yer alan mektuplar ülkemizdeki gerçekleri ortaya koyuyor.. kitapta yer alan istatistiksel verileri de görünce iyice halimize üzülerek okudum.. yazarımız birilerine çok fazla göndermelerde bulunmuş çok iğneleyici cümleleri var zaten kendisi de amaannnn dokunsun dokunanlara diyor :) kitabı okurken kendimi bazen yazarın yerine koyduğumda sürekli birileriyle dalaş halinde hissettim :)) daha güzellerini okuduğum için bu kitap beni aşırı derecede cezbetti diyemeyeceğim.. ama ortada ciddi bir emek var, teşekkürler Ahmet Şerif İzgören...