Marie Lu'dan okuduğum ikinci kitap. Gerçekten sevdim. Yazar dünyasını kafamızda canlandırmakta bir üstad. Özellikle Emika-Chen karakterinin güçlü karakteri, mükemmeldi.
Marie Lu'yu bu yüzden seviyorum. Kız karakterleri hep çok güçlü oluyor. Gerek June olsun, gerek Adelina.
Kitap hiçbir şekilde sizi sıkmaz. Alın, okuyun.