Puan vermedi·656 syf.····Okunma: 30 Mayıs 2019 21:54 Osmanlı kuruluş zamanlarını anlatan ama ilk akla geldiği gibi Osman Bey ,Orhan Bey üzerinden değil diğer karakterler üzerinden ilerleyen bir kitap. Doğrusu zorlanarak okuduğum çok yer oldu hatta arada başka bir kitap bile okudum fakat kitap bittiğinde gayet güzel bir tat bıraktı. Kemal Tahir neticede okunmalı.