Puan vermedi·296 syf.····Okunma: 31 Mayıs 2019 11:51 Şu sıralar okumaya yeterince zaman ayıramama rağmen her elime alışımda sıkılmadan okuduğum bir kitap oldu.
Atıştırmalık denir ya hani, bence tam anlamıyla bunu karşılıyor.
Sanırım yazarın okuduğum üçüncü kitabı oldu. Üçünde de aynı hissi yaşadım.
Sonuç olarak tavsiye ederim. Boşuna zaman harcamış olmayacaksınız.