·556 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Haziran 2019 19:21 Son zamanlarda okuduğum en etkileyici romanlardan biriydi Emile Zola okumayı merakla beklediğim bir yazardı ve bu eserini okumuş olmaktan çok mutluyum ... Okurken aklımda hep “soma” vardı :( kitaptaki madencilerin yoksul dünyası ve maden sahiplerinin lüks yaşantısı arasındaki uçurumlar ve hayatlarının değersizliği gibi birçok durumda insanın içini acıtan adaletsizlik duygusuyla başbaşa kaldım sarsıcı bir roman okudum... hayat kadar da gerçek...