1. Citizen Kane (1941)
2. Seven Samurai ( 1954 )
3. Gone With The Wind ( 1939 )
4. It's a Wonderful Life ( 1946 )
5. Papillon ( 1973 )
6. Cool Hand Luke ( 1967 )
7. The Man From Earth ( 2007 )
8. The Bridge On The River Kwai ( 1957 )
9. Mr. Smith Goes to Washington ( 1939 )
10. Big Fish ( 2003 )
11. Modern Times (1936 )
12. Dances With
-The time of the gypsies
-Milk
-Sound of Noise
-Turtles can fly
-A Pigeon Sat On A Branch Reflecting On Existence
-Nowiambre
-Ladri di biciclette
-This Is England
-Motosiklet Günlüğü
-No
Benim ilk 10' um... tavsiye....
Mahsun kırmızıgül Mucize filmini herkes izlese yeridir
Sonra ister taraf ol ister sev ister düşman olalım Diriliş PAYİTAHT Filinta Mustafa Milat Tatar Ramazan bunlar da epey kaliteli kıymetli dizi filmlerdir