Kitabı çok övuldüğü için aldım evet içinde bazı dualar toplu halde mevcut ama arştırmadan okumadım yinede ancak yapılan zikir sayıları falan saçma geldi ayrıca var olan seyleri kendi meziyeti gibi gösterilmesi rahatsızlık verirci yinede cok kötü degil bilinçli okunursa faydanılacak türden