Sen ne muhteşem kitaptın öyle. Her cümlesi altı çizilmesi için beklenen. Ama emanet kitap olunca altını çizmeye kıyamayan. Kitabın çoğunda kendimi bulduğum, kaybettiğim ve geri kazanmaya çalıştığım hoş kitap emeğine sağlık Tarık Tufan. Tekrar okumak istediğim kitaplar arasında yerin.