Farklı hikayelerle fakat her hikayede aynı öneri kalıpları ile bu kadar uzatılmasını doğru bulmadığım bir kitap oldu. Her sayfada farklı bi hava beklerken kendisini tekrarlayan bir kitap ila karşılaştım. İnsanlara gereksiz şekilde dayatılan Cem Yılmaz'ın "içimizde içimizde" repliğinin kağıda dökülmüş halidir. Elbetteki bu satırlar benim naçizane görüşümdür. Kitabın bende yarattığı etkiler bu şekilde yine de yazarın kalemine sağlık.