·360 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Eylül 2015 00:00 Okuduğum en güzel kitaplardan biri. Tabiki Sarah Jio olunca bu pek normal. :)
Yazarımız bu kitabında da hem geçmişi hem de şimdiki zamanı ayrı ayrı hikayelerde anlatmiş. Bu anlatım şekli karmaşık gibi dursa da bence olayları daha iyi anlamanız sağlıyor. Özellikle kitabın içindeki tarifleri denemenizi şiddetle tavsiye ediyorum. Bu kitaptan çıkardığım ders ise; olaylar ne kadar karmaşık ve kötü olursa olsun mutlaka bir gün işler düzene girer. "Acı ne kadar derinde olsa da zamanla tüm çiçekler döner yüzünü... "