"Suskunlaşmak,ölmek bu herhalde diye düşündü."
17 yaşında tıp ögrencisi olan Berger'in hayallerinin ve hedeflerinin içinde yaşadığı bir şehir olan Viyana...Yanı başında Mizzi'nin yaşamış olduğu ölümcül gözle bakılan hastalık...
Vakit ilerledikçe hayatının gerçekler ile değişmesi ve içinde bulunduğu gençliğinin yalnızlığının verdiği buhranı,korkusu ve ince düşüncesi ile kendini büyütmesi..
Naif yüreğine oturan yalnızlık duygusu bir seyler için çabalaması gerektiğini söyleyen hisleri ve onu hayata tutunduran Kızıl hastalığını ele alan bir kitap..
Yazarın hayranlarının muhakkak okuması gereken bir kitap.
Yine beni büyüledin Zweig...