·312 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Haziran 2019 12:56 Bu kadar çok satmasına şaşmamalı..Bireyin davranışlarının ego temelli oluşundan ,gerçekte mantığımızla hareket ettiğimizden eminken bile düşüncelerimizi alışkanlıklarla şekillendirdiğimizi kendimizce inandığımızdan bahsediyor ama bunları farkındalık oluşturarak açığa çıkartıyor,keşfetmemizi ,kendimizi ve davranışlarımızı çözümlememizi sağlıyor..Kesinlikle okunmasını tavsiye ederim,farkındalığımızı artıran güzel bir yapıt...