Heyecanlı, sürükleyici, film tadında oldukça güzel bir kitaptı. Okuru tatmin edecek iyi bir yerde sonlandı. Devamını merak ediyorum tabii.. Kapağını beğenmedim sadece, daha ilgi çekici yapılabilirmiş.
Küller ve KorSabaa Tahir · Epsilon Yayıncılık · 2015417 okunma