Halide Edip Adıvar'ın kaleminden olduğunu görünce tereddüt etmeden aldım bu kitabı. Kitabın başında"Neden cinayet işlendi?" diye sorgulamanıza sebeb oluyor. Kitabın sonlarına doğru bambaşka sebebler doğrultusunda cinayetin işlendiğine tanık oluyorsunuz ve ilk defa bir katile hak veriyorsunuz. Bir oturuşta bu kitabı bitirmenizi öneriyorum. Çünkü olaylar taze kaldığı için bağlantıyı kolay kurabilirsiniz. Bu kitabı okumanızı şiddetle öneriyorum.