Kitabın ilk sayfalarında biraz sıkıldım diyebilirim. Karakterin o yoğun ve kendiyle çelişen fikirleri biraz bunaltıcı geliyor insana. Ama 2. Bölümden itibaren bir seferde 130 sayfa okuyup kitabı bitirdiğimi itiraf etmek isterim. Akıcı bir dil ve insani düşündürmeye yönelten satırlar da mevcut.