5/10
·440 syf.··
2019 100. kitabı
Bu kitap yüzünden ne çektim bir ben bilirim. Benim bir kitap yarıda bırakılmaz prensibim vardir bu prensibimi bu kitap İçin bozmuştum ve sanırım kitap perileri :) beni lanetledi ve hiçbir kitaba konsantre olamadım o yüzden mecburen okuyup bitirdim. Kitapta hoşuma giden tek şey arkadaşlık ilişkileri. Geri kalan konular bana mantıksız, tutarsız ve vasat geldi. Kitapta bolca cinselik mevcuttur bunu göz önünde bulundurarak başlayin derim.
Ateş ve BuzAslı Karabulut · Müptela Yayınları · 2015279 okunma
·
107 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.