Bu kitap yüzünden ne çektim bir ben bilirim.
Benim bir kitap yarıda bırakılmaz prensibim vardir bu prensibimi bu kitap İçin bozmuştum ve sanırım kitap perileri :) beni lanetledi ve hiçbir kitaba konsantre olamadım o yüzden mecburen okuyup bitirdim.
Kitapta hoşuma giden tek şey arkadaşlık ilişkileri.
Geri kalan konular bana mantıksız, tutarsız ve vasat geldi.
Kitapta bolca cinselik mevcuttur bunu göz önünde bulundurarak başlayin derim.