·248 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Haziran 2019 00:51 Kitabı elime aldığımda babamın 1984 senesinde aldığına dair attığı tarihi görmenin mutluluğunun yanında, kitabı bitirdiğimde bu kadar geç okumanın verdiği pişmanlık.
Bir süredir beni bu kadar saran cümleler okumamıştım.Hem hemen okuyup bitirmek hem de daha çok okumak istedim. İşlenmeyen bir suçtan dolayı görülen işkence,insanlığı sorgulamaya neden oluyor. Yazıldığı dönemi hatırlayınca, gerçek olabileceği aklınıza geldikçe, okuduğunuz satırlar içinizi cız ediyor. Bir suçlunun da yerine koyuyorsunuz kendinizi. Empati yapmakla geçiyor romanı okumak. Çok memnun olduğum, daha çok okuyacağım yazarla tanışma kitabım. Memnuniyetle tavsiye ederim.