·101 syf.····Okunma: 11 Haziran 2019 17:21 Steinbeck’ten okuduğum ilk kitap. Ama asla ve asla son olmayacak.
Bayram sonu, tatil bitiyor buhranları yaşarken; okumaya adapte olabilmek için öylesine seçmiştim bu kitabı.
100 sayfalık bir destan gibi geldi bana. Oldukça yalın bir dili ve şahane bir çevirisi var.
Dram, acımasızlık, açgözlülük yüklü bir bulut, İnci.
Paranın araç değil, amaç olduğunu ve sonuçlarını işlemiş yazar.
Ama o nasıl bir yazmak Allahım?! Oldukça sade cümlelerle de aktarılabiliyormuş duygular. Ağdalı cümlelere gerek kalmadan...
Diyeceğim o ki; Steinbeck’le henüz tanışmadıysanız bu hatadan bir an önce dönün lütfen.
Bekletmeyin.
Çok yazık olur zira!