·84 syf.····Okunma: 30 Mayıs 2019 23:38 Kitap hakkında söylenecek çok bi’ şey yok aslında. Yazarının tarzını sevdiğim için her kitabı bana eğlenceli ve öğretici geliyor. Bu kitabını da yine çok eğlenerek okudum. Son birkaç sayfası tokat gibi yüzüme yüzüme çarptı. Gerçi Hüseyin Rahmi bunu hep yapıyor.
Kitaplarındaki karakter çeşitliliğine ve verdiği sosyal mesajlara bayılıyorum. Eğer okuma planınızda bir Hüseyin Rahmi kitabı varsa; öncesinde mutlaka yazarın hayatını araştırmanızı öneririn. Bu şekilde daha çok keyif alacağınızı düşünüyorum. 🥳
Şimdiden keyifli okumalar