Peygamber Efendimiz şöyle buyuruyor;
"Eğer söylediğin şey doğru ise ve o kimsede mevcutsa şüphesiz ki sen gıybet yapmış olursin. Eğer söyledigin o kimsede yoksa hem gıybet ve hem de iftira atmış olursun"
Çağımızın hastalığı demek istiyorum dedikodu denen duruma, hepimizin kıyısından köşesinden anlamadan konuştuklarımızın, farkına varmamız adına mutlaka okumanızı tavsiye ederim