·223 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Haziran 2019 14:22 İlk defa okuduğum bir yazardı Gogol. Yalın bir dille yazılmış. Rahat okunabilecek bir kitaptı. Birkaç öyküsünün bazı yerlerini biraz fazla ayrıntılı buldum. Klasik kitapları sevenlere tavsiye ederim. Keyifli okumalar.