Kitap Baya güzel Atatürk'te bu kitabı tavsiye etmiş tavsiye etmişse bir bildiği vardır adamın Ben Baya Sevdiğim bu kitabı herkesin okuması lazım kesinlikle okumadan geçmeyin :) he bu arada türkiyenin kalkınmasında büyük rol oynamıştır bu kitap oradada anlatıyor zaten.