·206 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Haziran 2019 12:01 Sevgili Dost
Bu sabah kuş sesleriyle uyandım. Ne güzel değil mi? Hayır, güzel değil! Açık penceremden ok gibi dalıp yastığıma saplanan karga sesleriydi. Kuş sesleri dediğimde aklına asla karganın gelmediğini biliyorum. Bu, karganın da bir kuş türü olduğunu bilmeyişinden değil, karganın türünün en önemli özelliği olan güzel bir ötüşten mahrum oluşundan elbette. Yüzümü yıkarken acaba diyordum, acaba türümüzün en önemli özelliklerini taşıyor muyuz? Hareketlerimiz ve sözlerimiz nerelere saplanıyor? Acaba "Însan" denince hatırlanıyor muyuz?
Kitabın arka kapağındaki bu yazı çok hoşuma gidince almak istedim. Okuduğunda da İlk sayfasından itibaren çarpıcı cümlelerle dolu olduğunu gördüm. Çok beğendim aynı zamanda okurken neden bu kadar geç kaldım okumak için dedim. Yakın zamanda beni bu şekilde etkileyen Halil Cibran’ın kitabı olmuştu. Ermiş de aynı şekilde çeşitli konularda karşısındaki topluluğa fikirlerini aktarıyordu. Hatta demiştim ki neden Türk yazmadı böyle bir kitabı diye. A.Ali Ural’ın kitabındaysa o etkilendiğim üslubun kendi coğrafyamızda karşılığını buldum.