bir miktar güzel olmakla birlikte
doyurucu olmayan oldukça kısa bir eser.
fakat görücü usülünün nesini eleştiriyormuş ben anlamadım!
daha doğrusu güzel bir gelenek üzerinden trajikomiklik üretmiş.
tabi zaten imamı bile rüşvetçi göstermişken
görücü usülünü tukaka ilan etmesine mi inanacakmışım!
düştün gözümden şinasi!!!