Ne yazık ki zaman kaybı bir kitap. Olay örgüsü depresif ve yaşam amacı olmayan bir başkahramanın etrafında dönüyor ve içerik olarak okuyucuya hiçbir şey katmıyor. Ama ne derler, sex sells. Tek güzel yanı içinde geçen parçalar ama zaten hepsini biliyordum.