Sadece hediye olduğu için okudum.
Maalesef sadece okuduğumu belirtip geçmek de istemedim. Bu tarz kitaplar beni hiç sarmıyor, kısa bölümlerden oluşmasına rağmen okurken fazlasıyla zorlandım. Okurken sıkıldığım nadir kitaplardan... Kesinlikle tavsiye etmiyorum.