Puan vermedi·172 syf.····Okunma: 18 Haziran 2019 19:37 Tazecik incelememi de gireyim. :)
İlk 50 60 sayfası bana 'çocuk yada ergen' kitabı zor bitecek dedirtti. Fakat derinliği olan bir kitap olduğunu ilerleyen sayfalarda anlıyoruz.
Sisteme güzel bir eleştiri ve aynı zamanda yazarın kitap yazma hikayesiyle birleşince damağımızda hoş bir tat, zihnimizde güzel bi şölen yaratıyor.
Spoiler olmasın diye konuya girmiyorum. Ancak ufacık bahsetmem gerekirse; ergenlik döneminde Alex in yaptığı kötülükler ve kendi benliğini bulma hikayesi.
İyi okumalar.