başlarda anlaması zor oldu hatta bıraktım sonradan devam etmeyi denedim birkaç kez ve şu an tüm düşüncelerim değişti kitap dikkatli okunursa anlaşılır hale geliyor ve insanda derin düşünceler bırakıyor herkesin okuması gereken yerli bir roman diye düşünüyorum