Elbette oğuzcum Atay’ın yine elimden bırakamayacağım bi eseri. Biyografi otobiyografi türünde kitapları çok sevememiş olmama rağmen kitap akıcıydı.Ülkemizin bilime bu kadar katkı sağlamış insanları bilmiyor tanımıyor olmak üzücü.Mustafa İnan Hocanın da dediği gibi “futbolcunun ayağı incinse ülke ayağa kalkar bir bilim adamı canını verse kimsenin ruhu duymaz” Ülkemizin değerlerini keşfedebilmek temennisiyle kesinle tavsiye edebileceğim bi eser.