George Orwell’dan okuduğum ilk kitap ve gerçekten muhteşem bir kitap. Kitabın ilk sayfasından son sayfasına kadar heyecanla okudum. Hiç sıkılmadım ve çok eğlendim. Gerçekten çok etkilendim bilmiyorum herkes bu kitap hakkında ne düşünüyor? Ama ben çok beğendim ve kesinlikle tekrar tekrar okumak istediğim bir kitaptı.